Penilaian Diri.


bukan kita tidak boleh menilai diri kita sendiri tetapi orang sekeliling kita lebih tahu menilai diri kita macam mana. baik buruk kita orang sekeliling kita yang nampak. tanpa kita sedar kadang-kadang kebaikan yang kita buat kadang-kadang orang boleh salah anggap dan menjadikannya ia satu simpati walaupun ianya ikhlas dari hati. nak tak nak kita kena terima atas apa yang orang nilai pada kita itu. mulut tempayan boleh kita tutup tetapi anggapan orang tidak sama sekali walaupun kita sudah jelaskan berkali-kali. janji allah tahu apa yang kita buat tu samada ikhlas atau tidak. allah maha menilai. aku minta maaf kalau selama ni aku ada buat salah sebab aku kadang-kadang tak sedar apa yang aku buat tapi apa yang aku buat memang datang dari hati yang ikhlas. aku minta maaf sekali lagi.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG BETA

BLOG M'sia-eMEDIA