Dah nak 2012 kot...


lame aku tak update blog... hee... bz keje kot padahal tak kaya-kaya pun tapi aku bersyukur apa yang ada sekarang. "pelan-pelan kayuh" orang cakap. life aku buat masa ni normal je tapi better dari dulu. takde tekanan perasaan sangat. aku rase bebas nak buat apa je sebab aku dah buka buku baru. yang lame semua aku dah bakar. aku dah hilangkan ingatan aku yang lepas-lepas. aku mengaku yang dulu aku bergantung pada orang lain tapi sekarang aku bergantung pada diri sendiri. aku bangun, aku jatuh semua aku buat sendiri. aku benci aku yang dulu sebab buat baik pun tak guna sebab orang tak hargai, baik aku buat baik untuk diri sendiri. aku lebih suka kawan dengan musuh sekarang ni sebab banyak aku belajar dari dorang erti kehidupan. kawan dengan orang baik ni banyak yang DramaKing. Solat lebih, nak tunjuk diri tu baik tapi sebenarnya terperangkap dengan diri sendiri. Berdosa tau tak kalau menipu Allah. baik jadi diri sendiri. Solatlah demi Allah bukan solat nak tunjuk yang diri kita baik. tak ke mana kalau hari-hari duk menipu. malas aku nak bebel panjang-panjang sebab bukan ade orang nak baca pun. hehe... Wasalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG BETA

BLOG M'sia-eMEDIA