Kalau App World Blackberry tak wujud!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kalaulah Blackberry tak wujudkan sekali App World mesti ramai tak kan pakai Blackberry ni kan? iPhone Ade App Store, Android ade Android Market, Sampai kat Blackberry App World plak takde. Aku cakap KALAU laa... Kalau takde pun bukan ade masalah pun sebab aku dah jumpa macam App World, App Store ngan Android dan ianya dipanggil Superstore dari Crackberry. Bagi aku la aplikasi superstore ni sama macam App Store dari iPhone memandangkan aku berpengalaman memiliki iPhone jadi aku dapat meng approvekan aplikasi sama macam App Store. Macam biasa la, ada yang Percuma dan ada yang kena bayar.

Cara-caranya amat mudah. Korang cuma perlu daftar di link ni.

http://software.crackberry.com/platformmainmobile.asp?platform=5

Tak susah pun nak daftar sebab sangat-sangat senang sebab ianya tak memerlukan verify daripada e-mail. Ala, kalau korang pakai e-mail boss korang pun boleh. Bukan boss korang tau pun korang yang buat. Hahahaha... Lepas dah dah daftar tu, barulah korang download aplikasi superstore di link ni.

http://www.mobihand.com/upload/684/28684/MHAppStore~150.jad

Pas korang dah download, korang tau la apa nak buat. Ok korang2, selamat mencuba.

P/s : lagi sekali, semuanya proses ini kena buat melalui Blackberry Korang dan bukan di PC atau Lappy k wasalam ...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG BETA

BLOG M'sia-eMEDIA